מתנה ליולדת

כל מה שאמא טריה
רוצה וצריכה
במקום אחד
המבצעים החמים
כל מה שאמא טריה
רוצה וצריכה
במקום אחד
המבצעים החמים
כל מה שאמא טריה
רוצה וצריכה
במקום אחד
המבצעים החמים
כל מה
שאמא טריה
רוצה וצריכה
במקום אחד
המבצעים החמים
כל מה
שאמא טריה
רוצה וצריכה
במקום אחד
המבצעים החמים
כל מה
שאמא טריה
רוצה וצריכה
במקום אחד
המבצעים החמים

מצאת את מה שחיפשת!

המתנה המושלמת ליולדת

שלא תפסיק לומר לך תודה.

למה לבחור cool baby

כותנה אורגנית

בדים רכים, נעימים למגע
וללא כימיקליים

ידידותי לסביבה

תהליך ייצור אקולוגי הכולל שימוש בחומרים טבעיים בלבד

מעוצב ומיוצר בישראל

כל מוצרינו תוצרת
כחול לבן

פריסה ארצית

מערך משלוחים מהיר ומהימן לכל רחבי הארץ כולל בתי חולים

COOLBABY מציע מגוון מתנות לידה מעוצבות ואיכותיות שיעניקו חוויה מרגשת ליולדת הטרייה.

כל מוצרי המותג מיוצרים ומעוצבים בישראל באיכות גבוה מאוד.

 מתנות ליולדת שמכילות מוצרים שעשויים 100% כותנה אורגנית אקולוגית, ידידותית לסביבה ולתינוק.

מתנות הלידה שלנו הינם פיתרון מושלם וייחודי של מתנה ליולדת הטרייה ולתינוק.

מתנה ליולדת שמשלבת איכות, סטייל וכמובן מאוד שימושית, מתנה ליולדת שהיית מאושרת לקבל בעצמך!!!

ואם בכל זאת לא מצאת מארז שאהבת מוזמנת ל"מתנה בהרכבה אישית".

אל תשמרי רק לעצמך, שתפי חברות:

מתנה ליולדת: מה לקנות ואיפה?

כאשר בת משפחה או חברה יקרה יולדת, זוהי הזדמנות נהדרת להביע את אהבתכם אליה ואת השתתפותכם בשמחתה. זוהי גם הזדמנות לבוא לעזרתה, להראות לה שאתם כאן בשבילה, ולתת לה מתנה שתהיה לא רק מעוצבת ויפה אלא גם שימושית ומקלה על ההתנהלות בחודשים הקרובים. 

באתר COOL BABY תמצאו שלל מתנות לידה מעוצבות ומהודרות, אשר ישמחו כל יולדת ויזכירו לה את אהבתכם. בין היתר, ניתן להזמין מגבות, נחשושים, ציפות, שמיכות כותנה והולופייבר, סינרי הנקה ושלל מארזים לתינוק ולתינוקת עם המון הפתעות בפנים.

מתנות לידה מעוצבות
משלוחים ליולדת

איפה קונים מתנות ליולדת?

מתנות ליולדת אפשר לקנות כמובן במקומות רבים, ואנו בהחלט חושביםש COOL BABY היא הכתובת הנכונה עבורכם לאור כמה סיבות חשובות. קודם כל, המוצרים שלנו מיוצרים כולם בישראל כך שתוכלו להיות בטוחים לחלוטין באיכותם, ושיש להם "אמא ואבא". כמו כן, מדובר במוצרים ידידותיים לסביבה כאשר פריטי הטקסטיל עשויים ממאה אחוז כותנה סרוקה אורגנית, ואילו ההולופייבר הינו היפואלרגני. מעבר לכך, אנו מציעים מגוון גדול מאוד של חבילות ליולדת, המכסות קשת רחבה של צרכים ועוד ילוו אותה ואת תינוקה לזמן ממושך. 

מלבד זאת, אנו מעמידים לרשותכם אתר נוח וידידותי מאוד לשימוש, בו תוכלו להתרשם מתמונות של כלל המוצרים, לקרוא את פרטיהם, וגם לקרוא מאמרים המביאים עצות וטיפים לגבי מתנות ולגבי החודשים והשנים הראשונות של ההורות. אנו גם מציעים עבור מתנות ליולדת משלוחים לכל חלקי הארץ, כולל לבתי החולים, כך שתוכלו להעביר בקלות ובמהירות את המתנה שלכם ליולדת באשר היא. כל זאת, עם משלוחים ליולדת בחינם בהזמנת מארזים, בעלויות סבירות מאוד למשלוח בהזמנת פריט בודד, וגם אפשרות למשלוח בדואר רשום ולאיסוף עצמי.

מתנות ליולדת בהרכבה עצמית

אם תעיינו באתר שלנו, יכול מאוד שתמצאו מארז מתנה ליולדת שפוגע "בול" וסוגר את כל הפינות. יחד עם זאת, אנו ערים לכך שיש אנשים המעדיפים לבנות מארז משלהם באמצעות הפריטים השונים המוצעים על ידינו. לשם כך אנו מעמידים לרשותכם צוות מקצועי מיומן ומסור, אשר ישמח לסייע בהרכבה עצמית של חבילה ליולדת בהתאם לרצונות והצרכים שלכם. הצוות גם ישמח לסייע לכם בכל שאלה והתלבטות ולעזור בבחירת המתנה המתאימה.

מתנה ליולדת משלוח לבית חולים

COOL BABY היא הכתובת הנכונה ברשת עבור מתנות ליולדת המשלבות פריטים מעוצבים, איכותיים ויפהפיים תוצרת כחול לבן. אצלנו תוכלו למצוא מתנות לידה מעוצבות עם שלל פריטים כגון שמיכות, סדינים, ציפיות, כריות, נחשושים, מוצרי טיפוח לאישה, נשכנים עם מחזיקי מוצץ ועוד הרשימה ארוכה. עם תרצו תוכלו גם להכין מתנה ליולדת בהרכבה אישית, שאותה אנו נשלח אליה עם אריזה מהודרת.

חשוב להדגיש כי אנו מציעים מוצרי איכות העומדים בתקנים מחמירים, ללא כימיקלים או חומרים המזיקים לאדם ולסביבה. ואם אתם מחפשים חבילות ליולדת תוכלו למצוא באתר שלנו שלל מארזים מוכנים, מה שיאפשר להתאים את המתנה באופן אישי לאופייה של מקבלת המתנה ולתינוקה. בנוסף, אפשר כאמור להכין מארז מתנה ליולדת בהרכבה עצמית ולשלב בו למשל סרום לפנים, סבון נוזלי, קרם גוף, מברשת ומסרק מעץ, שמיכת קיץ, ספוג רחצה, בגד גוף, מכנס, כובע, חיתול בד ועוד הרשימה ארוכה.

אנו מספקים משלוח ליולדת לכל חלקי הארץ לגמרי בחינם. כל שצריך לעשות הוא לבחור את הפריטים המבוקשים, את המארז המוכן או בהרכבה עצמית שלכם, ואנו כבר נדאג לכל השאר. לפרטים נוספים וסיוע בהזמנת משלוחים ליולדת הנכם מוזמנים להסתייע בצוות המקצועי שלנו.

גם לאחים הגדולים מגיע!